1 Kasım 2016 Salı

Max Factor Lasting Performance:105 #Soft Beige Fondoten

Sevgili makyaj severler herkese merhaba :)
Bir onceki yazimda max factor cream puff #41 nolu pudradan bahsetmistim. Ben bu pudrami max factor lasting performance fondotenimle kullaniyorum ve uyumuna bayiliyorum. Sizlere bugun bu fondotenden ve ikisinin uyumundan bahsedecegim.
Evet max factor fondotenle cok uzun zaman once tanismistim. Ilk olarak mac factor miracle touch fondoten kullandim ancak yuzume ara ara sivilcelenme yapti. Daha sonra lasting performance 102 numarali fondoteni kullanmaya basladim. Tenime bir tık acik geldi ve daha sonra 105 numarayla tanistim. Ve uzun suredir vazgecemedigim tek fondotenim oldu :)
Fondotenimizin ozelliklerine bakacak olursak;
●Puruzsuz bir bitis 
●Gozenekleri tikamamasi 
●Dogal durus
●Bulasmaya dayanikli olmasi
Sabah surup ciktigim zaman aksama kadar akma yapmiyor. Yuzumde kaliciligi oldukca iyi. Kalip gibi durmuyor. Creme puff pudrayla muthis bir uyum icinde. Ara sira acik bir ton elde etmek istersem 102 numarayla karistirip kullaniyorum.
105 numarali fondotenimin bilegimde durusu bu sekilde. Gordugunuz uzere kapaticiligi oldukca iyi.
Bu fotograftada 41 numara creme puff pudrayla olan uyumunu goruyoruz. Gercekten mukemmel bir bitis sagliyor.
Solda hicbirsey uygulanmamis olan bilegim ve sagda lasting performance: 105 nolu fondoten ve uzerine 41 numara creme puff pudra uygulanmis bilegimi gormektesiniz. Sizin de gordugunuz uzere puruzsuz bir bitisle karsi karsiyayiz. Umarim bu yazim sizlere yardimcu olmustur. Sizin de yorumlarinizi bekliyorum. Makyajli gunler dilerim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder