1 Kasım 2016 Salı

Maybelline colour sansational pleasure me red no:547 ruj

Sevgili makyaj severler hepinize selamlar :)
Bugun ardi ardina makyaj urunlerimi paylasmaya devam ediyorum. Sanirim blogumun yeni olmasindaki heycanla beraber durduramiyorum kendimi :)
Evet simdi konumuza donelim ;)  maybelline colour sensational pleasure me red no:547 nolu rujdan bahsedecegim sizlere.

Aslinda bircogunuz bu ruju kullaniyordur eminim. Biz bu ruju Merve Bolugurun kirmizi olarak tanidik :) Normalde cok sık kirmizi ruj kullanan biri degilim. Gunluk yasantimda nude rujlar tercih ediyorum. Ancak bu rujla tanistiktan sonra kirmizi rengini sevmeye basladim. Aslinda bu tam kirmizi da degil biraz bordoya kacan bir kirmizi.
Dudagimda durusu bu sekilde kizlar. Saten bir yapisi var bende tam kipkirmizi durmuyor herkeste farkli sonuc verecektir tabiki. Ama bendeki durusunu cok seviyorum. O nedenle favori rujlarim arasinda bulunuyor :) Icerisinde bal ozu bulunuyormus ve bu da saten bir bitis sagliyor ve dudaklari nemlendiriyor.

Kolumda da bu sekilde rengini gormektesiniz kizlar.
Kaptaki rengi koyu gorunse de dudagimdaki durusu gordugunuz uzere cok koyu degil. Bu da benim hosuna gidiyor.Satis fiyati Cosmetica'da 23.90 tl. Ancak benim gibi indirim gunlerinde daha uygun fiyata temin edebilirsiniz. Hepinize iyi aksamlar diliyorum. Sizlerinde yorumlarini bekliyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder